فروش عمده زرشک قاینات زیر فی بازار

خرید از مراکز معتبر فروش عمده زرشک قاینات باعث می شود که رضایت مشتری را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت زرشک به ارمغان آورد.

همانطور که می دانید یکی از بهترین چاشنیهای ایرانی برای غذا زرشک قاینات می باشد ضمن این که زرشک خاصیت دارویی نیز دارد و امروزه در طب سنتی از آن استفاده می شود زرشک است.

نوع دیگری از زرشک که سیاه رنگ است و به زرشک کوهی معروف است نیز در بازار عرضه می شود اما فروش زرشک قاینات به دلیل مصارف زیادی که در آشپزی و شیرینی پزی دارد و . . .  بیشتر از زرشک کوهی است، زرشک کوهی بیشتر در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

زرشک در شهرهای زیادی مثل اصفهان و بعضی شهرهای آذربایجان کاشت می شود اما با کیفیت ترین نوع زرشک در ایران و دنیا زرشک بیرجند است که بی دانه است و مزه ای ملس دارد.

این دو شهر آب و هوای مناسبی برای کشت زرشک دارد و به دلیل اختلاف دمای بالای روز و شب در اول پاییز کیفیت و رنگ زرشک بیرجند و قاین نسبت به زرشک پرورش یافته در دیگر مناطق ایران کیفیت بالاتری دارد.

شهرهای قاین و بیرجند از شهرهای گرم و خشک در ایران است و یکی از مهم ترین دلایل کشت زرشک در این دو شهر نیاز کمتر آب برای پرورش این گیاه است و بالغ بر 4658 هکتار از زمینهای این شهرها زرشک کاشت شده و این شهر در سراسر دنیا به عنوان پایتخت زرشک و زعفران شناخته می شود.

خرید عمده زرشک درجه یک

زرشک به صورت عمده  در شهر مشهد فروخته می شود و سالانه خریداران بسیاری این محصول را از عمده فروشان در شهر مشهد خریداری می نمایند.

اگر قصد خرید عمده زرشک مرغوب با قیمت مناسب را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا ما بهترین زرشک را زیر فی بازار در اختیار شما قرار دهیم.

زرشک یک درختچه خاردار و همیشه سبز است که به دلیل مصارف زیاد در آشپزی، شیرینی پزی و تهیه دارو و در طب سنتی نیز استفاده زیادی می شود.

امروزه با توجه به آلودگی های هوا و مصرف زیاد  داروهای شیمیایی، اختلالات کبدی و بیماری ها زیاد شده و با توجه به اینکه زرشک برای درمان بیماری های کبدی و عملکرد قلب و کاهش فشار خون بسیار مفید است استفاده از این محصول برای کمک به بهبود این بیماری ها توصیه می شود، البته قبل از استفاده حتما باید با پزشک خود مشورت کنید.

البته خواص زرشک که به یاقوت سرخ معروف است بسیار زیاد است از جمله پاک کننده کیسه صفرا و سلامتی بیماریهای قلبی، درمان گلودرد، ضدآکنه و پیشگیری از عفونت بدن، تقویت بینایی چشم و کاهش فشار خون… ضمن انیکه ویتامین ث زرشک بسیار زیاد است و برای سرماخوردگی مفید است.

مجموعه بهسانا در زمینه فروش عمده زرشک قاینات فعال می باشد و شما می توانید زرشک را با قیمت مناسب به صورت حضوری و غیر حضوری از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات