خرید عمده توت خشک از مجموعه بهسانا

توت خشک مشهد بسیار با کیفیت است و شما می توانید جهت خرید عمده توت خشک و استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه بهسانا تماس بگیرید تا در اولین فرصت برای شما محصولتان را ارسال نمایند.

عوامل زیادی بر روی کیفیت توت خشک تاثیر گذار است از جمله نوع خشک کردن و نحوه نگهداری محصول که تمامی این عوامل بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است با ما همراه باشید تا این مسایل را بررسی نماییم.

مجموعه بهسانا در مشهد است در نتیجه شما بدون واسطه می توانید محصول خود را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری از ما تهیه نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت توت خشک

یکی از مهم ترین عوامل تعیین قیمت توت خشک رنگ این محصول است هر چقدر رنگ توت خشک روشن تر باشد قیمت آن بالا تر است.

درشت بودن و یک دست بودن و تازگی این محصول نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت می گذارد، بهترین نوع توت خشک نوع دستچین آن است که سنگ و ضایعات کمتری دارد و رنگ آن روشن تر است و ظاهری کشیده دارد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که توت خش درشت کدر قیمتی مشابه با نوع ریز با رنگ روشن دارد در نتیجه مهم ترین نکته در قیمت گذاری این محصول رنگ روشن آن است.

زمان خرید و حجم خرید محصول نیز در قیمت گذاری بسیار تاثیرگذار است و در زمانهای مناسبتی مثل شب یلدا قیمت بالاتر است.

خرید عمده توت خشک مرغوب از سایت بهسانا

ما در مجموعه بهسانا توت خشک منطقه طرقبه و شاندیز را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه می نماییم، اگر قصد خرید عمده توت خشک امسالی با عطر و طعم بی نظیر را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

حال به سوالاتی درباره خرید اینترنتی توت خشک از مجموعه بهسانا و چگونگی خرید از مجموعه ما پاسخ خواهیم داد.

چه نوع توت خشکی می فروشید؟

خراسان رضوی و بخصوص شهرهای نزدیک به شهر مشهد بیشترین تولید توت خشک را در ایران دارند و مشهد بزرگترین مرکز عمده فروشی توتخشک در ایران است.

البته توت خشک از نظر کیفیت به دو نوع زیر تقسیم می شود :

1.توت خشک صادراتی : این توت خشکرنگ روشن تری دارد، درشت تر است و قیمت بالاتری دارد.

نمونه بارتوت خشک صادراتی

2. توت خشک درجه یک : این محصول نیز کیفیت خوبی دارد و برای مصرف داخلی قیمت خوبی دارد.

نمونه بار توت خشک درجه یک

کیفیت توت خشک شما چقدر است؟

توتخشک مجموعه بهسانا خاک و نرمه ندارد و شهددار و شیرین است و بدون هیچ گونه مواد افزودنی خشک می شود. محصولات ما بیشتر از مناطق طرقبه و شاندیز مشهد است که در ایران توت خشک این مناطق بهترین کیفیت را دارد.

حجم خرید توت خشک از شما چقدر است؟

فروش ما به صورت عمده و فله ای در کارتن می باشد، خرید ید توتخشک به صورت فله ارزانتر است زیرا بسته بندی کردن نیاز به نیروی کار و هزینه پاکت دارد و محصول به دست آمده برای شما گران تر می شود.

ارسال بار به چه صورت است؟

ما محصولتان را با باربری های معتبر در شهر مشهد ارسال می نماییم تا بار آسیب نبیند و در کمترین زمان به دست شما برسد.

اگر قصد خرید عمده توت خشک و استعلام قیمت این محصول را دارید همین حالا با کارشناسان فروش بهسانا تماس بگیرید و این محصول را بدون واسطه خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات