خرید عمده زرشک سورت لیزری مستقیم از مشهد

خرید عمده زرشک سورت لیزری طرفدار زیادی دارد، این زرشک بدون ضایعات و یکدست می باشد که برای مصرف داخلی و صادرات بسیار مناسب است.

در حال حاضر زرشک مخصوصا زرشک صادراتی سورت لیزری می شود و به دلیل کیفیت بالای این نوع زرشک در بازار طرفدار زیادی دارد و خرید عمده آن نیز بسیار زیاد است.

مجموعه بهسانا بهترین زرشک با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید شما می توانید جهت خرید عمده زرشک با ما تماس بگیرید.

احتمالا اولین سوالی که برای شما مطرح می شود این است که زرشک سورت لیزری شده چیست؟

هر چند نام این فرآیند سورت لیزری است اما در این نوع فرآوری زرشک از لیزر استفاده نمی شود، برای سورت بندی از دستگاه کالر سورت استفاده می شود، در گذشته  از لیزر برای سورت بندی استفاده می شده اما در حال حاضر این دستگاهها مجهز به دوربین های قوی هستند و با استفاده از این دستگاه مواد زائد مانند زرشک های زرد و پوچ، زرشک کپک زده و سیاه و ضایعات خارجی شامل سنگ و چوب و… را از محصول جدا کرده و یک محصول با کیفیت و با اندازه یکدست بدون هیچ گونه ضایعات را روانه بازار می کنند.

قیمت زرشک اعلا

زرشکی که با دستگاه سورت لیزری می شود قیمت بالایی ندارد و سرعت فرآوری بالاتری هم دارد اما تقاضای زرشک تمیز و یکدست بیشتر است و هرقدر این زرشک یک دست تر باشد و ضایعات کمتری داشته باشد خریداران نیز حاضر به پرداخت هزینه بیشتری هستند، البته محصولاتی که به صورت سنتی پاک می شوند ضایعات خارجی بیشتری دارند و ارزان تر هستند.

همه ساله خرید زرشک تازه و یکدست بدون ضایعات و پوچی، برای مصرف داخلی و صادرات به سایر کشورها در ماههای پاییز و اوایل زمستان بسیار زیاد است.

برای صادرات زرشک محصولی بدون ضایعات و یکدست و در اصطلاح سورت لیزری خریداری می شود و چون صادرات در تناژ بسیار بالا می باشد تقاضا در بازار بالا می رود و در نتیجه نسبت به دیگر زرشکها با قیمت بالاتری عرضه می شود.

خرید زرشک زیر فی بازار

هر زرشک سورت لیزری حتما با کیفیت نیست و کیفیت آن به اوپراتور و کارخانه ای که این کار را انجام می دهد دارد در واقع هر دستگاه سورت لیزری این کار را انجام می دهد اما موارد زیر در کیفیت سورت بسیار تاثیر گذار است:

  • کیفیت محصول، از همان ابتدا محصولی بی کیفیت را انتخاب نمایید، سورت بندی محصول شما نیز بسیار ضعیف می شود، چرا که سورت لیزری برای پاک سازی محصول است و در کیفیت محصول تاثیری ندارد.
  • اپراتو و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید کاملا به تنظیمات دستگاه آشنا باشد.
  • تعداد دفعات سورت لیزری
  • انجام فر آیند سورت لیزری به طور کامل به طور کلی سورت بندی شامل چند مرحله است ابتدا ضایعات خارجی دفع می شود، سپس زرشک های معیوب و خراب حذف می شود و در انتها کنترل نهایی بر روی محصول می شود تا زرشک کاملا یکدست و بدون ضایعات باشد.

زرشک بی دانه خراسان جنوبی از بهترین و با کیفیت ترین نوع زرشک می باشد که تنها در ایران کشت می شود و شما می توانید زرشک با کیفیت را از مجموعه بهسانا تهیه نمایید ما برای شما عکس و فیلم محصولات خود را ارسال می نماییم و جهت اطمینان از کیفیت محصول برای شما نمونه ای از محصول را ارسال میکنیم تا شما با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید عمده زرشک باید حتما از فروشنده معتبر این محصول را تهیه کنید و اگر قصد خرید زرشک با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید با کارشناسان مجموعه بهسانا تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات