فروش زرشک قاینات اعلا زیر قیمت بازار

فروش زرشک قاینات در بین انواع زرشک به دلیل پرمصرف بودن خصوصا در آشپزی جایگاه ویژه ای برای خریداران زرشک دارد.

زرشک قاینات که بیشتر به صورت خشک روانه بازار می شود قرمز رنگ و بدون دانه است و برای آشپزی و شیرینی پزی از این زرشک استفاده می شود، البته به دلیل خواص زیادی که زرشک دارد از آن درآبمیوه گیری ها هم استفاده زیادی می شود.

به دلیل خواص زیادی که زرشک دارد در طب سنتی از آن استفاده زیادی می شود، البته از زرشک کوهی بیشتر از زرشک قرمز برای درمان و پیشگیری بیماریها استفاده می شود.

یکی از شهرهایی که فروش زرشک قاینات در آن بسیار رواج دارد مشهد است و زرشک نیز مانند زعفران یکی از سوغاتی های اصلی مشهد است و هر سال مقدار قابل توجهی از زرشک دو شهر قاین و بیرجند به مشهد برای فروش فرستاده می شود.

مجموعه بهسانا از از مراکز فروش عمده زرشک می باشد و شما می توانید زرشک با کیفیت بالا را بدون واسطه با قیمت ارزانتر از بازار از ما تهیه کنید.

انواع زرشک بیرجند

زرشک قاینات با توجه به نحوه خشک شدن به سه دسته تقسیم می شود :

  • زرشک پفکی: این زرشک مرغوب ترین و معروف ترین نوع زرشک است و قیمت بالاتری دارد توپر و گوشتی است و نسبت به دیگر زرشکها خوشرنگ و قرمزتر است و همانطور که از اسم آن مشخص است پف آن هم بیشتر است و به دلیل اینکه خشک کردن آن دو تا سه ماه زمان می برد نسبت به دیگر زرشک ها خشک تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.
  • زرشک دانه اناری: این زرشک پخش تر است و به دلیل اینکه در عرض یکماه خشک می شود کمی شیره در آن وجود دارد و سنگین تر از زرشک پفکی است کمی رطوبت دارد و ماندگاری کمتری نسبت به زرشک پفکی دارد و بهتر است در یخچال نگهداری شود.
  • زرشک زیر تالاری: طریقه خشک نمودن زرشک زیرتالاری و زرشک پفکی شبیه به هم است و بخاطر شباهت ظاهری این دو زرشک با هم گاهی زرشک زیر تالاری در بازار بعنوان زرشک پفکی و به قیمت بالا به فروش می رسد.

خرید اینترنتی زرشک قاینات

به واسطه نزدیکی مشهد به دو شهر بیرجند و قاین این شهر مرکز فروش زرشک قاینات در حجم بالا نیز به شمار می آید و شما می توانید زرشک را در تناژ بالا برای مصرف داخلی و صادرات از این شهر تهیه کنید.

امروزه با ورود فضای مجازی به زندگی روزمره خرید اینترنتی زرشک از مراکز معتبر نیز طرفدار زیادی دارد.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز فروش عمده انواع زرشک قاینات می باشد و شما می توانید زرشک را به صورت حضوری و اینترنتی با قیمت مناسب و اطمینان خاطر بالا از ما تهیه کنید.

جهت اطمینان از خرید می توانید قبل از خرید عمده زرشک مقداری به صورت نمونه سفارش دهید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید و سپس زرشک را در حجم بالاتری تهیه کنید.

جهت مشاوره و خرید زرشک همین حالا با ما تماس بگیرید.

هدف ما رضایت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات