فروش عمده زرشک قاینات اعلا در شیراز

فروش عمده زرشک قاینات اعلا با قیمت ارزان در مشهد است، اگر می خواهید زرشک تازه و امسالی تهیه نمایید آنرا مستقیم از مشهد خریداری کنید.

همانطور که می دانید مرکز اصلی تولید زرشک در دنیا بیرجند و قاین است و این دو شهر به مشهد بسیار نزدیک اند و به همین دلیل زرشک قاین نیز مانند زعفران به این شهر منتقل می شوند و از مشهد به سراسر ایران فرستاده می شود.

عمده فروشان زرشک درشیراز و شهرهای جنوب کشور معمولا زرشک را بدون واسطه و مستقیم از مشهد خریداری می کنند تا زرشک با کیفیت بالا و تازه را با قیمت مناسب با قیمت ارزان تر تهیه کنند.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش زرشک قاینات به صورت عمده است و شما در هر جایی از ایران که باشید می توانید زرشک مرغوب را با قیمت مناسب از مجموعه ما تهیه نمایید.

فروش عمده زرشک صادراتی

زرشک به جز مصرف داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و بیشتر خریداران این محصول کشورهای اروپایی و عربی هستند.

معمولا زرشک صادراتی بهداشتی و بدون ضایعات و پوچی است و به خوبی سورت بندی می شود و در بسته بندی های مخصوص برای صادرات آماده می شود.

کشورهای عربی بیشتر طرفدار زرشک درشت و خوش رویت هستند و زرشک پفکی که قرمز خوش رنگ و دانه درشت و گوشتی است بیشتر به کشورهای عربی صادر می شود.

کشورهای اروپایی نیز به بهداشت وسلامت زرشک بسیار اهمیت می دهند و زرشکی که سم کمتری خورده باشد و تمیز و فاقد مواد مضر باشد به اروپا صادر می شود.

قبل از صادرات زرشک آنرا مورد آزمایش قرار می دهند و سپس به اروپا و آمریکا و کشورهای عربی صادرات می کنند، معمولا زرشک پفکی و زرشک دانه اناری درجه یک برای صادرات مناسب هستند.

صادرات زرشک بیشتر به کشورهای ترکیه و آلمان و سوئد و کانادا و آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد و کیفیت و تازگی و قیمت زرشک صادراتی همیشه از مهم ترین فاکتورهای خرید مشتریان خارجی می باشد.

مجموعه بهسانا یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده زرشک صادراتی است که محصولی با قیمت مناسب و تمیز و بهداشتی در بسته بندی مناسب برای صادرات آماده می کند و به فروش می رساند و شما می توانید زرشک پفکی درجه یک صادراتی و همچنین زرشک دانه اناری صادراتی را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید.

خرید اینترنتی زرشک مرغوب

همانطور که می دانید امروزه مردم از فضای مجازی و اینترنت استفاده زیادی می کنند و امروزه بدون نیاز به مراجعه حضوری می توان انواع محصولات را خریداری کرد و خرید اینترنتی زرشک نیز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

البته در خرید اینترنتی نیز کلاه برداری زیاد می شود و شما باید از افراد معتمد بازار محصولات خود را تهیه کنید تا محصولی مرغوب را با قیمت مناسب تهیه کنید.

در زمان خرید عمده زرشک باید توجه کنید که زرشک گوشتی و درشت و تازه و از نظر رنگ و درشتی یک دست باشد چنانچه زرشک دو رنگ باشد زرشک تازه و کهنه را باهم مخلوط کرده اند و به شما فروخته اند.

بهتر است زرشک را در فصل زمستان و یا نهایتا اوایل بهار خریداری کنید چرا که در آن زمان زرشک همان سال به بازار و عرضه می شود.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش عمده زرشک قاینات به صورت حضوری و اینترنتی می توانید محصول خود را تهیه کنید این مجموعه با سابقه زرشک اعلا را با قیمت مناسب به فروش می رساند و در کمترین زمان این محصول را در هر جایی از ایران باشید برای شما ارسال می کند.

مهم ترین هدف مجموعه بهسانا رضایت مشتری است.

یک پاسخ

  1. خرید عمده زرشک همیشه به صرفه تر از خرید خرد می باشد ومعمولا یکژ بهترین نوع زرشک زرشک قاینات وبیرجند می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات