مرکز فروش عمده زرشک قاینات با قیمت مناسب

مرکز فروش عمده زرشک قاینات شهر مشهد می باشد و شما می توانید زرشک اعلا را بدون واسطه از عمده فروشان این شهر تهیه کنید.

زرشک بیشتر در مناطق خشک کشت می شود چرا که در مقبل بی آبی طاقت زیادی دارد البته تا حدی در برابر آب شور نیز می تواند مقاومت کند از این رو در مناطق بیرجند و قاین که مناطقی خشک تری هستند کشت این محصول طرفدار زیادی دارد.

امروزه زرشک قاینات به جز مصرف داخلی به عنوان محصول صادراتی نیز در دنیا شناخته می شود  و این محصول خوش طعم و خوشرنگ به کشورهای اروپایی و آسیایی و آمریکایی صادر می شود و طرفداران زیادی هم دارد.

زرشک دانه اناری و زرشک پفکی و زرشک زیر تالاری سه نوع زرشک قاینات محسوب می شوند که معروفترین و با کیفیت ترین نوع آن زرشک پفکی می باشد که نسبت به دو نوع دیگر زرشک قیمت بالاتری دارد.

اگر قصد خرید عمده زرشک قاینات را دارید همین حالا می توانید با مجموعه بهسانا تماس بگیرید تا بهترین زرشک را قیمت استثنایی و زیر فی بازار تهیه کنید.

شما می توانید در هر شهری که هستید از مجموعه ما خرید کنید تا در کمترین زمان و با بسته بندی عالی برای شما زرشک را به سراسر ایران ارسال نمایید.

نکات طلایی برای خرید زرشک قاینات

درزمان خرید زرشک باید بعضی موارد را مد نظر قرار دهید تا بتوانید زرشک مرغوب با قیمت مناسب را تهیه نمایید پس با ما همراه باشید تا نکات مهمی را برای خرید زرشک برای شما شرح دهیم.

1.خرید زرشک در زمان مناسب: همانطور که می دانید زمان خرید زرشک اواسط پاییز تا اول زمستان است چرا که در این زمان زرشک تازه و امسالی به بازار می آید و قیمت مناسبی هم دارد.

زرشک دانه اناری زودتر از زرشک پفکی به بازار می آید زیرا زودتر خشک می شود اما فرآیند خشک کردن و فرآوری زرشک پفکی نزدیک به سه ماه طول می کشد و این زرشک نزدیک فصل زمستان به بازار عرضه می شود.

2.توجه کردن به ظاهر زرشک: توجه کنید که زرشک توپر و گوشتی باشد و مچاله شده نباشد  و تازه و آبدار باشد البته زیاد آب نداشته باشد که باعث کپک زدن زرشک می شود.

گاهی برای تر و تازه به نظر رسیدن به زرشک روغن اضافه می کنند که این کار باعث می شود هم زرشک سنگین تر شود و هم باعث می شود به مرور زمان زرشک سیاه شود.

3. رطوبت نداشته باشد: گاهی برای اینکه زرشک تازه تر بنظر آید کمی به آن آب اضافه می کنند که پس از چند روز که آب تبخیر می شود زرشک خشک و کهنه می شود.

البته زرشک دانه اناری کمی شیره دارد و این موضوع باعث می شود کمی رطوبت داشته باشد اما زرشک پفکی خشک تر است و رطوبت کمی دارد و پف کرده و گوشتی است.

4.مزه و طعم زرشک: قبل از خرید حتما زرشک را مزه کنید که تلخ نباشد این زرشک مانده است اما زرشکی که ملس باشد و عطر و طعم تازه ای داشته باشد مرغوب است و برای خرید عالی است.

5.قرمز بودن زرشک: توجه داشته باشید که زرشک مرغوب قرمز خوش رنگ است و زرشکی که تیره باشد و رنگ آن به قهوه ای نزدیک باشد اصلا برای خرید مناسب نیست و زرشک  زرد هم که پوچ است.  

   6.یک دست بودن زرشک: در زمان خرید زرشک توجه کنید که زرشک از نظر اندازه و رنگ یکدست باشد و زرد و پوچ و آفت زده نباشد و ساقه و برگ در آن نباشد.

خرید اینترنتی زرشک قاینات

امروزه به جز خرید حضوری خرید اینترنتی هم بسیار پرطرفدار شده و به دلیل اینکه زرشک مرغوب با قیمت مناسب بیشتر در خراسان یافت می شود بهتر است که شما از طریق خرید اینترنتی از مراکز معتبر زرشک را به صورت عمده تهیه کنید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز فروش عمده زرشک قاین است که مرغوب ترین زرشک را با بهترین قیمت عرضه می کنند و شما در هر جایی از ایران می توانید برای خرید عمده زرشک با ما در ارتباط باشید و مطمئن باشید که خرید شما با بهترین بسته بندی در کمترین زمان به دست شما خواهد رسید.

اعتماد شما سرمایه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات