مرکز پخش زرشک با قیمت مناسب در مشهد

شهر مشهد مرکز پخش زرشک و صادرات زرشک در ایران می‌باشد و بهترین مکان‌ها برای عرضه زرشک در این شهر بازار مصلی و بازار رضا می‌باشد.

مشهد مرکز فروش عمده زرشک با قیمت مناسب و ارزان تر در ایران می باشد، شما می توانید بهترین زرشک را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب از مجموعه بهسانا تهیه نمایید.

قیمت زرشک در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد مثلا اگر در فصل عرضه زرشک به بازار باشیم یعنی پاییز به دلیل اینکه زرشک زیادی در بازار می باشد قیمت زرشک نسبت به فصلهای دیگر سال زرشک قیمت مناسب تری دارد، ضمن انیکه زرشک به صورت عمده بیشتر در بازار رضا و خیابان مصلی مشهد به فروش می رسد.

زرشک بجز مصرف داخلی یک محصول صادراتی نیز محسوب می شود و چون این محصول نیز انحصاری در ایران کاشت می شود از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود و بیشترین صادرات زرشک از مشهد است.

انواع زرشک و خواص آن

زرشک میوه ای است بوته ای که مزه ای ملس دارد اما هیچ گاه به عنوان میوه و به صورت تازه از آن استفاده نمی شود مگر در فصل برداشت آن اما بیشتر اوقات در بازار به صورت خشک عرضه می شود به همین دلیل هم زرشک همیشه در دسته خشکبار قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین دلایلی که زرشک را خشک می کنند این است که مانع فاسد شدن آن شوند، ضمن اینکه زرشک خشک را می توان تا چندین ماه استفاده نمود.

همانطور که می دانید زرشک در انواع مختلف پفکی و زیرتالاری و دانه اناری در بازار موجود می باشد و بهترین زرشک در بین زرشکها، زرشک پفکی است که رنگ بهتری دارد و سبک تر است، البته به دلیل کیفیت بالای این محصول قیمت آن نیز نسبت به دیگر زرشکها بالاتر است.

زرشک بیشتر به عنوان چاشنی غذا در آشپزی و همچنین شیرینی پزی و به صورت آبمیوه و کنسانتره نیز مورد استفاده قرار می گیرد، البته به دلیل خواص بی نظیر زرشک از آن در مهار برخی از بیماریها خصوصا در طب سنتی استفاده می شود.

از مهم ترین مزایای زرشک می توان به

  • ماندگاری زیاد
  • خاصیت زیاد به خصوص وجود ویتامین c بالا
  • بسته بندی راحت
  • طعم ملس و رنگ بی نظیر جهت تزئین غذا و شیرینی جات
  • وزن پایین خصوصا اگر زرشک پفکی باشد.

فروش اینترنتی زرشک

امروزه فروش زرشک به دو صورت انجام می شود هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی، البته به دلیل گستردگی ارتباطات اینترنتی میان مردم، فروش عمده زرشک نیز به صورت اینترنتی نیز مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

البته در موقع خرید اینترنتی زرشک باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که حتما این محصول را از مراکز معتبر تهیه نمایید تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات