خرید زرشک پفکی بدون واسطه با قیمت ارزان

در ایران خرید زرشک پفکی بیشتر از زرشکهای دیگر است، این زرشک به دلیل گوشتی و توپر بودنش بسیار پر طرفدار است.

اما تا به حال از پرسیده اید که چرا خرید زرشک پفکی در دنیا اینقدر زیاد است و زرشک دانه اناری و زرشک زیر تالاری کمتر در بین مردم جا افتاده است؟

با ما همراه باشید تا با خصوصیات که زرشک پفکی را از دیگر زرشکها متمایز کرده است آشنا شوید.

مشخصات زرشک پفکی

قبل از هرچیز باید بدانید که تفاوت زرشک پفکی با دیگر زرشکها در نوع خشک کردن آن است و کشت و آبیاری همه زرشکها به یک روش است.

زرشک پفکی را به صورت خوشه ای از شاخه جدا می کنند و در مکانی مسقف و دور از نور خورشید آویزان می کنند تا خشک شود، به این روش سایه خشک می گویند که این روش خشک کردن زرشک باعث مرغوبیت و کیفیت آن می شود.

پروسه خشک کردن زرشک پفکی طولانی  است و بیش از سه ماه زمان می برد، اما زرشک دانه اناری در یک الی دو ماه خشک می شود و به بازار می آید.

از نظر ظاهری زرشک پفکی گوشتی تر و درشت و یکدست می باشد و طعم ملس و خوشمزه تری دارد و به دلیل اینکه در سایه خشک شده خوشرنگ تر است و به همین دلیل نیز محصولی صادراتی محسوب می شود و در همه جای دنیا به عنوان محصولی لوکس شناخته می شود.

زرشک پفکی برای تزیین برنج بسیار زیاد استفاده می شود و یکی از معروف ترین غذاهای ایرانی زرشک پلو با مرغ است که طرفداران زیادی دارد.

زرشک پفکی قرمز و خوشرنگ است و در رستورانها برای تزیین برنج از آن استفاده می شود و همچنین در قنادی هم برای تزیین برخی از شیرینی ها کاربرد دارد.

البته زرشک پفکی خواص زیادی دارد و برای به خصوص برای تصفیه خون بسیار مفید است و با کاهش کلسترول خون باعث سلامت قلب و عروق می شود، خواص زرشک برای قلب ثابت شده است.

زرشک ویتامین c فراوانی دارد و به دلیل وجود ماده بربرین به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی می کند و مانع از سوء هاضمه و اسهال و ناراحتی های معده و روده می شود و به پاک سازی سموم بدن و کبد را نیز تقویت می کند.

خرید عمده زرشک پفکی

از میان انواع زرشک خرید زرشک پفکی در بازار و در بین مردم رواج بیشتری دارد و به دلیل خوش رویت بودن و طعم ملس و بی نظیری که دارد همیشه اولین انتخاب برای مصرف کننده می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و جا افتادن خرید اینترنتی در میان مردم امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند که زرشک را از مراکز معتبر و به صورت آنلاین خریداری کنند.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش عمده انواع زرشک می باشد و شما می توانید جهت خرید عمده زرشک با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات