فروش عمده زرشک قاینات در تبریز

فروش عمده زرشک قاینات به دلیل عیار بالا در بازار داخلی و خارجی رونق زیادی دارد و مرکز فروش عمده زرشک قاینات در ایران مشهد می باشد.

هر چند در شهرهایی مثل تهران و تبریز و اصفهان و دیگر شهرها زرشک به صورت عمده به فروش می رسد، اما اگر قصد خرید عمده زرشک با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید حتما این محصول را مستقیم از مشهد تهیه کنید.

زرشک پفکی بیرجند یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین نوع زرشک در ایران می باشد و در اوایل زمستان این محصول به بازار عرضه می شود.

نوع دیگری از زرشک که قیمت پایین تری دارد و زودتر از زرشک پفکی به بازار می آید زرشک دانه اناری است، این زرشک نسبت به زرشک پفکی تیره تر و پخش تر است و در ماه آبان تا آذرماه می توانید آن را تهیه کنید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش عمده زرشک به صورت اینترنتی و حضوری می باشد و شما می توانید انواع زرشک را با قیمت ارزانتر از بازار از ما تهیه کنید.

نکات طلایی برای خرید زرشک

زرشک بیرجند و قاین قرمز رنگ و بدون دانه است و برای مصرف خوراکی و آشپزی مناسب است البته به دلیل خواص زیادی که دارد برای آبگیری هم استفاده می شود.

برای خرید زرشک باید به نکات مهمی توجه کنید تا زرشک مرغوب و اعلا را با قیمت مناسب تهیه کنید، با ما همراه باشید تا با خصوصیات زرشک مرغوب آشنا شوید.

1-زرشک مرغوب قرمز خوشرنگ است و تیره نیست البته روشن بودن بیش از حد زرشک نیزنشانه نرسیدن زرشک است.

2-زرشک های توپر و تپل و گوشتی که برجسته هستند و حالت چروک و مچاله ندارند مرغوب تر از زرشک های پخش است.

3-زرشک مرغوب کمی مرطوب است، البته توجه داشته باشید که زیاد هم نباید رطوبت داشته باشد چرا که این موضوع باعث کپک زدن محصول می شود.

 4- قبل از خرید حتما زرشک را مزه کنید تا مطمئن شوید که تازه است ومزه کهنگی و تلخی ندارد.

5-عطر زرشک تازه به راحتی قابل استشمام است  اما اگر برای بو کردن زرشک تلاش زیادی به خرج دادید و بوی کهنگی به مشامتان خورد آن زرشک برای خرید مناسب نیست.

6-در موقع خرید زرشک به یکدست بودن رنگ و شکل آن توجه کنید و اگر زرشک پوک یا آفت زده بود و رنگ و شکل زرشک با هم تفاوت زیادی داشت از خرید آن خودداری کنید، زرشک خوب فاقد هرگونه ضایعات است و تمیز و یکدست می باشد.

تقلب در فروش زرشک

در بازار فروش زرشک نیز تقلب و کلاه برداری زیاد است در بعضی موارد فروشندگان برای تازه به نظر رسیدن زرشک به آن آب اضافه می کنند یا بر روی آن اسپری یا افشانه می زنند تا هم وزن زرشک سنگین تر شود و هم تازه تر به نظر بیاید  اما با تبخیر شدن آب اضافی بعد از چند روز زرشکی کهنه و نامرغوب به جا خواهد ماند، پس حواستان باشد که زرشک رطوبت کمی داشته باشد.

گاهی دو مدل زرشک را با هم مخلوط می کنند و به شما می فروشند خصوصا به دلیل شباهت زیاد زرشک زیر تالاری به زرشک پفکی این دو را با هم مخلوط کرده و به نام زرشک پفکی به فروش می رسانند و حتی گاهی زرشک زیر تالاری را به جای زرشک پفکی به فروش می رسانند.

روغن زدن به زرشک نیز یکی از حقه های قدیمی کاسبان متقلب است این کار باعث سنگین تر شدن و تر و تازه تر به نظر رسیدن زرشک می شود.

البته برای خشک کردن زرشک مقدار کمی باید به آن روغن اضافه کرد اما زرشکی که براق باشد بیش از حد روغن داشته باشد به مرور زمان سیاه می شود و سخت شسته می شود.

سخن آخر

در مطالب بالا سعی کردیم شما را با خصوصیات زرشک مرغوب آشنا کنیم و شما می توانید این محصول خوش طعم و مرغوب را که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است و مقاومت بدن را در برابر بیماری ها افزایش می دهد و مخصوصا برای سلامت قلب زرشک بسیار مفید است.

اگر قصد خرید زرشک را به صورت عمده یا جزئی  دارید حتما باید از مراکز فروش معتبر این محصول را تهیه کنید تا محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه نمایید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش عمده زرشک است که با هدف رضایت شما مشتریان عزیز مرغوب ترین زرشک را با قیمت مناسب به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند و شما می توانید همین حالا جهت خرید عمده زرشک با ما تماس بگیرید.

خدمت به شما افتخار ماست.

یک پاسخ

  1. بهترین نوع زرشک قاینات و بهترین نوع زرشک پفکی است وبعد از ان زرشک زیر تالاری واناری از مرغوبیت خوبی برخوردارهستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات