خرید زرشک پفکی اعلا زیر فی بازار

زرشک پفکی از مرغوب ترین نوع زرشک های جهان است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد خرید زرشک پفکی نسبت به دیگر زرشکها خیلی بیشتر است.

تفاوت زرشک پفکی با معمولی چیست ؟        

تفاوت زرشکها در خشک کردن و نوع آماده سازی آن است زرشک معمولی از شاخه جدا می شود و آن را در آفتاب خشک می کنند اما زرشک پفکی با خوشه آویزان می شود و بیش از سه ماه برای خشک کردن آن زمان لازم است.

رنگ این زرشک نسبت به انواع زرشک ها خوش رنگ تر است و گوشتی و درشت است، قیمت این زرشک به دلیل مرغوبیت بالا از زرشکهای دیگر است.          

زرشک در استان خراسان کاشت و برداشت می شود . زرشک ذر سراسر جهان با نام Brberis  میشناسند، لازم به ذکر است که بگوییم زرشک پفکی در مکانی مسقف و دور از نور خورشید باید خشک شود .

باید زرشک را به همراه خوشه خشک کرد که به ان سایه خشک میگویندو این موضوع باعث بیشتر شدن مرغوبیت و کیفیت آن میشود.

موارد استفاده زرشک پفکی

 با توجه به این که این نمونه مرغوبیت و کیفیت زیادی دارد وقیمت بالایی دارد در بازار به عنوان زرشک اعلا شناخته می شود که این زرشک بیشتر برای صادرات استفاده می شود ازاین زرشک در غذا برای طعم استفاده می شود

برای اینکه طعم و رنگ زرشک پفکی تغییر نکند باید در زمان پخت زمان کمتری نسبت به زرشک معمولی به ان دهید و میتوان از به عنوان زرشک ابگیری استفاده کرد.

 انواع زرشک در دنیا بیشتر به عنوان یک گیاه دارویی و زینتی شناخته می شود، اما انواع بیدانه آن در ایران به صورت یک میوه خشک و بیشتر به عنوان چاشنی غذایی به مصرف می رسد.

 امروزه که افزایش روز افزون آلودگی های زیست محیطی، کاربرد بی رویه سموم آفت کش و مصرف بیش از حد داروهای شیمیایی منجر به گسترش بیماری ها و اختلالات کبدی شده است، با در نظر گرفتن خواص دارویی زرشک در درمان موثر اختلالات کبدی، لازم است بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و به صورت های مختلف مصرف شود.      

همانطور که می دانید یکی از بهترین چاشنی های ایرانی برای غذا زرشک می باشد ضمن این که زرشک خاصیت دارویی نیز دارد و امروزه در طب سنتی از آن استفاده می شود زرشک است. و زرشک برای آبگیری هم استفاده می شود.

کلام آخر

اگر قصد خرید زرشک پفکی و انواع دیگر زرشک را دارید به مجموعه ما سر بزنید تا بهترین زرشک را با بسته بندی مناسب در هر جایی از ایران هستید از ما تحویل بگیرید.

مجموعه بهسانا در زمینه فروش عمده زرشک و زعفران فعال است و شما می توانید بهترین محصولات را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید.

خدمت به شما افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات