خرید زرشک پفکی صادراتی با کارتن عکس دار

صادرات زرشک به اکثر نقاط دنیا انجام می شود، زرشک پفکی صارداتی و دیگر زرشکها با کارتن سفید یا کارتن عکس دار تقاضای زیادی دارد.

زرشک در بسته بندی بهداشتی و در وزن های مختلف برای صادرات آماده می شود و به کشورهای مختلف در دنیا ارسال می شود.

زرشک دانه اناری بیشتر به دو کشور ترکیه و روسیه فرستاده می شود و کشورهای عربی و اروپایی و آمریکای شمالی زرشک پفکی را می پسندند.

زرشک ارگانیک بیرجند هم طرفداران زیادی دارد و کشورهای اروپایی مخصوصا آلمان طرفدار زرشک ارگانیک هستند.

زرشک پفکی صادراتی

بعد از برداشت زرشک در فصل مهر ماه زرشک به دو روش خشک می شود نوع اول که زرشک را بعد جمع کردن روی زمین پهن و در معرض نور مستقیم خورشید خشک می شود به آن زرشک اناری می گویند .

نوع دوم زرشک را با شاخه از درخت جدا و در تالارها ی سرپوشیده روی داربست پهن و به دور از نور خورشید و درسایه خشک می شود که به آن زرشک پفکی می گویند.

زرشک پفکی داری مرغوبیت بهتری نسبت به زرشک اناری می باشد و از این جهت زرشک پفکی برای صادرات بسیار مورد تقاضا قرار می گیرد.

کشورهایی مانند عراق، ترکیه،امریکا، آلمان،امارت، کانادا،… بیشترین واردات زرشک از ایران را دارند.

تشخیص زرشک پفکی از زرشک اناری

همانطور که قبل تر اشاره کردیم زرشک اناری روی زمین پهن شده و در معرض نور خورشید خشک می شود از این جهت پف کمتری دارد و رنگ آن کمی تیره تر می شود.

زرشک پفکی همانطور که اسم آن مشخص است دارای پف بیشتری است و چون در سایه و در تالارهایی با تهویه مناسب خشک می شود دارای رنگ روشن و کیفیت مناسب تری نسبت به زرشک اناری می باشد.

خرید عمده زرشک

دربسیاری از بازار ها معمولا خرید عمده به منافع خریدار ممی باشد به دلیل اینکه فروشنده می تواند تخفیف های بیشتری به خریدار بدهد از این بابت خرید عمده زرشک قیمت ارزان تری نسبت به خرید خرد دارد.

بهترین مراکز برای خرید عمده زرشک عمده فروشان هستند و در شهرهای مشهد، بیرجند، قائن بیشترین عمده فروشیها هستند که شما می توانید سفارش خود را با ارزان ترین قیمت از آن ها تهیه نمایید.

البته قیمت زرشک پفکی از زرشک دانه اناری به دلیل کیفیت بالاتر بیشتر است.

قیمت زرشک پفکی

زرشک پفکی بعد از اینکه خشک شد برای سورت و پاک شدن با دستگاه های پیشرفته سورتینگ سورت بندی می شود به این نوع زرشک در اصطلاح سورت لیزری می گویند.

در پروسه سورت لیزری کردن زرشک شاخه یا برگ و سنگ ریزه و موارد اضافی از زرشک جدا و پاک می شود.

هرچه سورتینگ بیشتر و بادقت بالاتری انجام شود، زرشک مرغوب تری خواهیم داشت که همین امر تاثیر زیادی در قیمت زرشک پفکی دارد.

خرید اینترنتی زرشک پفکی و اناری

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و بوجود آمدن عصر اینترنت فروشگاه های آنلاین بسیاری بوجود آمده که در زمان بسیار کمی خریدار می تواند محصول مورد نظر خود را از هر نقطه کشور خریداری کند.

این کار باعث شده که هزینه رفت آمد و زمان کمتری نسبت به خرید حضوری بوجود آید از این رو خرید اینترنتی طرفدار زیادی دارد.

خرید اینترنتی زرشک  نیز چه بصورت خرد یا عمده در فروشگاه های اینترنتی در حال انجام می باشد که انواع زرشک پفکی و اناری را به فروش می رسانند و مشتریا می توانند از مراکز معتبر اینترنتی خرید خود را به آسانی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات