پخش مستقیم زرشک قاینات اعلا زیر قیمت بازار

زرشک در مناطق خشک و نیمه خشک و عمدتا در خراسان جنوبی کشت می شود و زرشک این دو شهر در دنیا بسیار محبوب است و پخش مستقیم زرشک قاینات اعلا بیشتر در مشهد است.

زرشک قاینات یکی از محصولاتی است که در آشپزی ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و به دلیل رنگ خوشرنگ و طعم ملس و عالی می توان از آن به عنوان چاشنی غذا و همچنین تزیین غذا مخصوصا برنج از آن استفاده نمود و زرشک پلو با مرغ از معروف ترین غذاهای اصیل ایرانی است که در آن از زرشک استفاده می شود.

زرشک در سه مدل پفکی و زیر تالاری و دانه اناری به بازار عرضه می شود، اما در میان مردم زرشک پفکی مجبوبیت بیشتری دارد و به دلیل کیفیت بالا  در رستورانهای درجه یک  و مصارف خانگی بیشتر از این زرشک بیشتر استفاده می شود.

 اکثر عمده فروشان زرشک قاینات در شهر مشهد هستند چرا که به این دو شهر نزدیک اند و می توانند بدون واسطه  از کشاورز این محصول را تهیه کنند، به همین دلیل  خرید عمده زرشک مستقیم از مشهد بسیار منافع زیادی دارد زیرا شما می توانید زرشک با کیفیت و تازه را از این شهر با قیمت مناسب تهیه کنید.

شهرهای دیگر ایران از خراسان جنوبی دور می باشند و به همین دلیل هم ترجیح می دهند که با عمده فروشان در شهر مشهد در تماس باشند تا بتوانند زرشک با کیفیت را ارزانتر تهیه کنند.

قبل از خرید زرشک شما می توانید مقداری از این محصول را به عنوان نمونه از ما خریداری نمایید و پس از آن خرید خود را انجام دهید تا کیفیت آنرا بسنجید و با خیالی راحت از مجموعه بهسانا خرید کنید.

 مجموعه بهسانا یکی از مراکز فروش عمده زرشک می باشد و شما می توانید از هر شهری در ایران انواع زرشک را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید تا ما هم در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنیم.

مرکز فروش عمده زرشک قاین

زرشک قاینات در حال حاضر در ایران و جهان جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا که خواص زیادی دارد در آبمیوه فروشی ها و در طب سنتی به دلیل خواص زیادی که دارد از این میوه خوش طعم و خوش رنگ استفاده زیادی می شود.

زرشک قاینات قرمز رنگ است و دانه ندارد و در آشپزی و شیرینی پزی از آن استفاده می شود منحصرا در شهر بیرجند و قاین کشت می شود و زرشک قاینات در ایران  و دنیا بسیار معروف است چرا که 95 درصد زرشک قرمز در دنیا در این دو شهر کشت می شود.

زرشک بیشتر جزء خشکبار محسوب می شود زیرا پس از برداشت آنرا خشک می کنند و سپس روانه بازار می کنند البته در فصل برداشت میوه فروشی ها هم زرشک دارند اما خیلی کم از آن به عنوان میوه استفاده می کنند، بیشترین کشت زرشک در دنیا در ایران است به همین دلیل هم بازار صادرات این محصول در ایران بسیار داغ است و به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

فروش عمده زرشک بیرجند

کیفیت زرشک قاینات در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است هر چقدر زرشک گوشتی تر باشد و پفکی تر باشد و رطوبت کمتری داشته باشد و بهتر خشک شده باشد و رنگ و طعم بهتری داشته باشد کیفیت آن بالاتر است و قیمتش هم بیشتر است، البته در نظر داشته باشید که بافت زرشک تازه باشد و سفت و خشک نباشد چرا که این زرشک امسالی نیست و برای خرید مناسب نمی باشد.

البته زرشکی که کمتر روغن خورده باشد و یک دست و بدون ضایعات و پوچی باشد قیمتش بالاتر است، به این زرشک در اصطلاح زرشک سورت لیزری می گویند و برای صادرات و مصرف داخلی بسیار مناسب است.

جهت خرید عمده زرشک همین حالا می توانید با مجموعه بهسانا تماس بگیرید و زرشک مورد نظر خود را با کیفیت مد نظر خود سفارش دهید، شما می توانید همین حالا بهترین زرشک را با قیمت ارزانتر نسبت به بازار از مجموعه ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات