خرید زرشک بیرجند اعلا با قیمت ارزان

امروزه خرید زرشک بیرجند بدون واسطه به صورت عمده برای صادرات و مصرف داخلی کشور سودآوری مناسبی را نصیب فروشندگان کرده است.

زرشک بیرجند علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای اروپایی و آمریکایی و عربی و شرق آسیا صادر می شود و در ایران نیز همه شهرها از زرشک بیرجند برای مصرف خوراکی استفاده می کنند.

در طب سنتی و برای کمک به بهتر شدن و درمان بعضی از بیماریها از زرشک استفاده می شود اما زرشک سیا بیشتر در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه بهسانا مرکز فروش عمده انواع زرشک بیرجند می باشد و شما می توانید جهت خرید زرشک بیرجند در انواع مختلف پفکی و دانه اناری و زیرتالاری با مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید  عمده زرشک بیرجند

برای خرید زرشک بیرجند بهتر است که این محصول را مستقیم از کشاورز تهیه کنید تا محصولی تازه تر را با قیمت مناسب خریداری کنید.

معمولا خریداران زرشک پفکی را بیشتر می پسندند اما زرشک دانه اناری و زرشک زیرتالاری را هم طرفداران خود را دارد، خصوصا به دلیل قیمت پایین تر فروش این دو نوع زرشک نیز مورد توجه قرار گرفته است. سلیقه های کشورهای مختلف نیز در خرید زرشک متفاوت است به عنوان مثال کشورهای اروپایی و عربی بیشتر زرشک پفکی را خریداری می کنند اما دو کشور ترکیه و روسیه به خرید زرشک دانه اناری تمایل بیشتری نشان می دهند.

قبل از خرید زرشک باید تا حدی با مشخصات زرشک مرغوب آشنایی داشته باشید با ما همراه باشید تا با برخی از ویژگی های زرشک مرغوب آشنا شوید.

مشخصات زرشک مرغوب

1.  بو و عطر مناسب:

 قبل از خرید زرشک حتما آنرا بو کنید و اگر بوی تازگی زرشک را متوجه شدید آنرا بخرید اما زمانی که به راحتی نتوانید عطر زرشک را استشمام کنید از خرید آن زرشک صرف نظر کنید.

2.  رنگ زرشک :

اگر زرشک مرغوب باشد رنگ آن قرمز روشن است از خریداری کردن زرشک تیره خودداری کنید زیرا کیفیت زرشک تیره بسیار پایین است.

3.  گوشتی و پفکی بودن زرشک :

زرشکی که گوشتی و تپل باشد را خریداری کنید، همچنین از خرید زرشکهایی که لهیدگی زیادی دارند خودداری کنید.

4.  یک دست بودن زرشک :

توجه داشته باشید که گاهی زرشک دانه اناری را با زرشک پفکی مخلوط می کنند یا زرشک کهنه را زرشک امسالی مخلوط می کنند و به شما می فروشند.

زمانی که قصد خرید زرشک بیرجند را دارید حتما با دقت آنرا نگاه کنید که دانه های زرشک از نظر سایز و رنگ با هم یکی باشند.

5.  رطوبت استاندارد زرشک :

توجه کنید که زرشک خیس نباشد و کمی مرطوب باشد، معمولا زرشک رطوبتی بین 16 تا 18 درجه دارد.

زرشک تر یا خوب خشک نشده یا فروشندگان برای سنگین تر شدن و تازه به نظر رسیدن زرشک به آن آب اضافه می کنند که بعد از مدتی با تبخیر آب زرشک خشک و نامرغوبی به دست می آید.

6.چرب نبودن زرشک :

گاهی برای سنگین تر شدن و تازه به نظر رسیدن زرشک به آن روغن می زنند، زرشکی که بیش از حد چرب باشد زرشک مرغوب و تازه نیست ضمن اینکه قابلیت شستشو ندارد و پس از مدتی سیاه می شود.

با توجه کردن به موارد بالا شما می توانید زرشکی تازه و مرغوب را با قیمت مناسب از فروشندگان معتبر تهیه کنید.

خرید اینترنتی زرشک

امروزه با توجه به استفاده زیاد از اینترنت فروش محصولات زیادی از طریق اینترنت انجام می شود و خرید زرشک نیز از طریق اینترنت انجام می شود.

اگر شما قصد خرید زرشک را دارید بهتر است آنرا بدون واسطه از مشهد تهیه کنید.

از سوغاتی های شهر مشهد زرشک بیرجند است واین شهر یکی از مراکز اصلی فروش زرشک به صورت عمده و جزئی محسوب می شود.

جهت خرید زرشک بیرجند با قیمت مناسب شما می توانید در هر جایی از ایران که باشید به صورت غیر حضوری و اینترنتی از مراکز معتبر آنرا تهیه کنید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز فروش عمده زرشک در مشهد می باشد و شما می توانید جهت خرید زرشک با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات