فروش عمده زرشک قاینات مستقیم از مشهد

مراکز فروش عمده زرشک قاینات در شهرهای ایران زیاد هستند اما بیشترین عمده فروشان زرشک در شهر مشهد هستند و انواع زرشک را با قیمت ارزان به فروش می رسانند.

همانطور که می دانید زرشک بیرجند و قاینات از بهترین نوع زرشک می باشد که دانه ندارد و برای آشپزی و خوردن مناسب است و برداشت آن در ماه شهریور است  و خشک کردن و فرآوری آن حدودا دو تا چهار ماه زمان می برد.

درختچه زرشک خاردار است و  حدودا دو تا سه متر ارتفاع دارد و عمر آن نیز حدودا 80 سال می باشد، این گیاه به آب زیادی نیاز ندارد به همین دلیل نیز در مناطق خشک و بیابانی بیشتر کاشته می شود.

انواع زرشک قاینات

زرشک را به صورت خوشه ای از درخت جدا می کنند و خشک می نمایند البته زرشک در فصل آن به صورت تازه استفاده می شود اما زرشک را بیشتر به صورت خشک استفاده می کنند و به همین جهت نیز در دسته خشکبار قرار می گیرد.

زرشک قاینات در بازار سه نوع است:

  • زرشک پفکی
  • زرشک دانه اناری
  • زرشک زیر تالاری

زرشک پفکی که یکی از معروف ترین و مرغوب ترین نوع زرشک است و بسیار گوشتی و پفکی است و چون در سایه خشک شده قرمز تر و خوشرنگ تر از دو نوع دیگر زرشک است، زرشک زیر تالاری نیز تقریبا شبیه به پفکی است اما کیفیت آن کمی پایین تر است.

زرشک دانه اناری نیز بسیار خوش طعم است اما رنگ آن تیره تر از زرشک پفکی است و پخش تر است و خیلی گوشتی و پف کرده نیست اما این زرشک نیز به دلیل قیمت ارزان تر طرفداران زیادی دارد.

قبل از هر چیز باید بدانید که هر کدام از این زرشکها تحت شرایط متفاوتی خشک می شوند و کیفیت آنها نیز با هم متفاوت است و حتی مدت زمانی که طول می کشد تا خشک شوند نیز با هم تفاوت دارد.

ضمن اینکه شرایط فرآوری و آماده سازی و سورت بندی کردن زرشک  و مکانی که زرشک خشک می شود بر روی کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است.

زرشک قاینات از نظر کیفی به درجه یک و درجه دو تقسیم می شود و زرشکی که گوشتی و گرد و پفکی تر باشد و ضایعات و پوچ کمتری داشته باشد و تمیز و یک دست باشد  درجه یک است و قیمت آن نیز بالاتر است، این زرشک برای صادرات نیز بسیار مناسب است.

البته زرشک درجه دو نیز سورت لیزری شده است اما یک دست نیست و ریز و درشت دارد و شاید کمی ضایعات داشته باشد اما این زرشک نیز در بازار عرضه می شود و دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست اما مانند زرشک درجه یک لوکس نیست.

فروش عمده زرشک

امروزه با استقبال مردم از فضای مجازی خریدهای اینترنتی نیز بسیار پررونق شده است و این امر مزایای بسیاری دارد که به آن اشاره می نماییم و خرید اینترنتی زرشک نیز بسیار زیاد است.

1.شما می توانید هر محصولی را از شهری که در آن تولید می شود تهیه کنید که این موضوع باعث می شود شما محصولی تازه تر را خریداری کنید.

2.شما می توانید پس از مقایسه قیمت ها و کیفیت ها محصولی باب میل خود تهیه کنید.

3.وقت گرانبهای شما هدر نمی رود.

4.می توانید نمونه محصولات زیادی را بررسی کنید و سپس بهترین محصول را تهیه نمایید.

البته برای خرید اینترنتی حتما باید از افراد خبره و قابل اعتماد خرید کنید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز فروش عمده زرشک قاینات به صورت حضوری و اینترنتی می باشد و شما می توانید زرشک را با قیمت ارزان تر و کیفیت عالی از ما تهیه کنید.

از افتخارات مجموعه بهسانا فروش عمده زرشک تازه و مرغوب است با قیمت مناسب است و همیشه رضایت شما شرط اصلی ما برای فروش زرشک می باشد.

شما می توانید قبل از خریدعمده زرشک از ما نمونه ای از محصول را تهیه نمایید و سپس با اطمینان خاطر از ما محصولتان را تهیه کنید، مجموعه ما در کمترین زمان و با بهترین بسته بندی زرشک قاینات را به سراسر کشور ارسال می نماید.

خدمت به شما افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات