فروش عمده زرشک پفکی بیرجند در تهران

فروش عمده زرشک پفکی که معروف ترین نوع زرشک بیرجند است به دلیل طعم ملس و ترش مزه و کیفیت بالا در شهر تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل نداشتن دانه در آشپزی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

البته در  شهر تهران شما نمی توانید بدون واسطه زرشک بیرجند را تهیه کنید و این امر باعث می شود که قیمت زرشک بالاتر باشد چرا که شما این محصول را با چندین واسطه خریداری می کنید و این موضوع باعث افزایش قیمت زرشک می شود.

بهتر است که از همان ابتدا از مراکز اصلی فروش عمده زرشک پفکی بیرجند را تهیه کنید تا این محصول را به فی مناسب و بدون واسطه خریداری کنید.

 مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبری است که در شهر مشهد فعال است و شما می توانید جهت خرید زرشک و زعفران و پسته به صورت عمده با ما در ارتباط باشید تا بهترین محصول را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان تهیه نمایید.

انواع زرشک بیرجند موجود در بازار

در بازار خشکبار چند مدل زرشک وجود دارد که معروف ترین آن زرشک پفکی است که در بین مردم جا افتاده است البته به دلیل کیفیت بالایی که دارد قیمت آن نیز بالاتر است، به جز فروش عمده زرشک پفکی، زرشک دانه اناری و زرشک زیر تالاری نیز در میان عمده فروشان زرشک خرید و فروش می شود.

زرشک زیر تالاری تقریبا شبیه به زرشک پفکی است و در برخی موارد این زرشک را به جای زرشک پفکی هم می فروشند چرا که خشک کردن و فرآوری آن دقیقا همانند زرشک پفکی است اما معمولا زرشک پفکی مرغوب تر است.

زرشک دانه اناری از زرشک پفکی ارزان تر است و پخش تر است و به دلیل رطوبت بیشتری که دارد وزن آن سنگین تر از زرشک پفکی است این زرشک به دلیل آنکه رطوبت دارد قیمت پایین تری دارد، لازم به ذکر است که هر چقدر زرشک خشک تر باشد و پف آن بیشتر و خوشرنگ تر باشد به اصطلاح خوشرویت تر است و قیمت بالاتری هم دارد ضمن اینکه تهیه زرشک پفکی نزدیک به سه ماه زمان می برد اما زرشک دانه اناری فقط یکماه برای خشک شدن زمان لازم دارد.

جهت خرید انواع زرشک پفکی درجه یک و دو زرشک زیر تالاری و دانه اناری با مجموعه بهسانا تماس بگیرید.

نوع دیگری از زرشک در بازار وجود دارد که سیاه رنگ است و در کوهها و معمولا به صورت ارگانیک است و دانه دار است این زرشک به زرشک کوهی معروف است و به دلیل خواص زیادی که دارد در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، با ما همراه باشید تا شما را با خواص زرشک کوهی یا زرشک سیاه آشنا کنیم.

خاوص زرشک کوهی

  • زرشک کوهی فشار خون را تنظیم می کند و باعث کاهش چربی و فشار خون می شود.
  • پاک کننده کبد و کیسه صفرا، به دلیل وجود ماده بربرین در زرشک به سم زدایی و پاکسازی کبد کمک می کند.
  • تنظیم دستگاه گوارش و رفع یبوست
  • جلوگیری از افزایش قند خون، به دلیل وجود ماده بربرین قند خون را کنترل می نماید و باعث سوخت و ساز بهتر چربی می شود.
  • عملکرد بهتر قلب، زرشک عروق را منقبض می کند و مقاومت عروقی را کاهش می دهد.
  • بهبود عفونتهای دستگاه ادراری و مثانه، به دلیل وجود ماده بربرین خاصیت ضد باکتری و ضدقارچی دارد و در رفع عفونت مثانه و مجاری اداری کمک می کند.
  • در کنترل چربی پوست بسیار موثر است و استفاده از آن بر روی صورت به صورت ماسک باعث می شود که آکنه و جوش پوست درمان شود و همچنین به دلیل سم زدایی پوست باعث شادابی پوست می شود.
  • درمان اسهال، زرشک کوهی در درمان اسهال و عفونتهای انگلی و قارچی ویروسی و باکتریایی بسیار پرکاربرد است.
  • درمان التهاب از زرشک می توان برای کم کردن التهاب لثه استفاده نمود.
  • پیشگیری از سرماخوردگی، ویتامین C موجود در زرشک باعث مقاومت بیشتر بدن در برابر سرماخوردگی می شود
  • مفید برای سنگ کلیه، به دلیل وجود اسیدهای آلی، مصرف زرشک باعث کاهش ابتلاء به سنگ کلیه می شود.

عکس زرشک کوهی را در زیر مشاهده می کنید.

خرید اینترنتی زرشک مستقیم از مشهد

امروزه به دلیل استفاده زیاد از فضای مجازی خرید اینترنتی زرشک به صورت عمده نیز رونق یافته و اکثریت ترجیح می دهند زرشک را مستقیم از مشهد تهیه کنند زیرا با خرید مستقیم دست دلالان از معامله از بین می رود و سود بیشتری نصیب خریدار می شود.

بجز سود در خرید عمده زرشک شما محصولی تازه تر و با کیفیت تر تهیه می کنید چرا که فروشندگان در مشهد مستقیم با کشاورزان در تماسند و پس از فرآوری زرشک آنرا در اختیار شما قرار خواهند داد.

البته نوع فرآوری و آماده ساری زرشک نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد و برای اینکه زرشک بدون ضایعات و فاقد زرشک زرد و پوچ باشد از دستگاهی به نام کالر برای سورت بندی آن استفاده می شود و به این زرشک که بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی روانه بازار می شود زرشک سورت لیزری می گویند.

این زرشک بسیار بهداشتی است و برای مصرف داخلی و حتی صادرات بسیار مناسب است چرا که کاملا بهداشتی فرآوری می شود، فاقد ضایعات و کاملا یک دست است.

مجموعه بهسانا به صورت تخصصی در زمینه فروش عمده زرشک قاینات به صورت اینترنتی و حضوری کار میکند و شما می توانید زرشک را در کمترین زمان سفارش داده و در هر کجا از ایران حضور داشته باشید با بسته بندی مناسب از ما تحویل بگیرید.

رضایت مشتری از مهم ترین هدف های مجموعه بهسانا می باشد و تمام سعی مجموعه بهسانا در این است که بهترین محصول را به قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار دهد و به دلیل ارتباط مستقیم  با کشاورزان واسطه ها حذف شده و شما زرشک را با قیمت ارزانتری تهیه می نمایید.

خدمت به شما افتخار ماست

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات