فروش عمده زرشک اعلا زیر فی بازار

امروزه مراکز فروش عمده زرشک پفکی و دانه اناری و زیر تالاری بدون واسطه از طریق اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید زرشک قائنات که محصولی ارگانیک هست در شهر مشهد به صورت جزئی و عمده رونق زیادی دارد و فروشندگان زرشک در سراسر ایران ترجیح می دهند زرشک را بدون واسطه با قیمت ارزانتر تهیه کنند.

قیمت زرشک بیرجند

قیمت زرشک به موارد زیادی بستگی دارد هرچقدر زرشک توپرتر و پفکی تر و سبک تر و تازه تر باشد به اصطلاح امسالی باشد قیمت آن نیز گران تر است. مساله دوم نیز روغنی نبودن زرشک و رطوبت نداشتن و خشک بودن زرشک نیز در قیمت آن موثر است.

در کل هر چقدر زرشک گوشتی تر و گردتر، یکدست و رنگ قرمز و خوشرنگی داشته باشد قیمت بالاتری نسبت به زرشکهای پخش که معمولا زرشکهای دانه اناری پخش می باشند دارد و تمام این موارد مشخصات زرشک پفکی است و به همین دلیل نیز زرشک پفکی از زرشک دانه اناری گران تر است.

یکی از مراکز فروش عمده زرشک مرغوب مجموعه بهسانا است که در شهر مشهد در حال فعالیت می باشد،اگر قصد خرید عمده زرشک قاینات را به قیمت مناسب دارید می توانید همین حالا با مجموعه ما تماس بگیرید و انواع زرشک با کیفیت را بدون واسطه با قیمت مناسب خریداری نمایید.

همانطور که می دانید زرشک یکی از محصولاتی است که منحصرا در خراسان جنوبی در شهرهای قائن و بیرجند کشت می شود، این دو شهر به مرکز زرشک و زعفران ایران معروف است.

 زعفران در تربت حیدریه هم کشت می شود اما زرشک قرمز و بدون دانه در فصل زمستان  با دو روش قلمه زدن و تکثیر از طریق پاجوش کشت می شود.

 زرشک سیاه یا همان زرشک کوهی که در طب سنتی استفاده می شود در شهرهای کوهستانی کشت می شود اما زرشک قرمز که دانه ندارد و استفاده بیشتری هم از آن می شود در خراسان جنوبی کشت می شود.

برای خرید زرشک مرغوب بهتر است از ماه آبان تا اوایل زمستان اقدام کنید چرا که فصل توزیع زرشک تازه در این ماه ها است، البته زرشک دانه اناری در ماه آبان یعنی یک ماه زودتر به بازار می آید.

 زرشک پفکی و زیر تالاری به دلیل اینکه خشک شدن و فرآوری آن طولانی تر است نزدیک به زمستان به بازار می آید، البته اگر فرآوری و نگهداری زرشک استاندارد نباشد زرشک خراب می شود.

فروش عمده زرشک

فروش عمده زرشک قاینات در ایران با نوسانات قیمتی همراه است به خصوص در سالهای اخیر که تورم بسیار زیاد شده اما  قیمت زرشک در مشهد ارزان تر از دیگر شهرهاست.

بیش از 4 هزار هکتار از زمین های کشاورزی بیرجند زیر کشت زرشک می باشد و نزدیک به 95 درصد زرشک دنیا در این منطقه کشت می شود و علاوه بر مصرف داخلی این محصول خوشرنگ و خوش طعم سالانه به کشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

اگر قصد خرید زرشک را چه به صورت عمده و چه جزئی دارید، توجه داشته باشید که بافت زرشک تازه و امسالی کمی رطوبت دارد و اگر زرشک بیش از اندازه سفت و خشک بود از زمان تولید آن گذشته و برای خرید و مصرف مناسب نیست.

البته دانستن این نکته هم ضروری است که اگر زرشک در ظرف یا کارتن های بی کیفیت بسته بندی شود باعث می شود بافت آن خشک شود.

اگر قصد خرید عمده زرشک مرغوب را به صورت عمده دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین و مرغوب ترین زرشک را با قیمت مناسب در سریع ترین زمان در هر جای ایران هستید برای شما ارسال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات