خرید زرشک قاینات بدون واسطه مستقیم از مشهد

امروزه برای خرید زرشک قاینات به صورت جزئی و کلی می توان از طریق اینترنت نیز اقدام کرد و این محصول را بدون واسطه و مستقیم از مشهد سفارش داد.

آیا می دانید که با کیفیت ترین زرشک در ایران زرشک بیرجند است و شما برای خرید زرشک بیرجند تازه تر با قیمت مناسب به صورت عمده حتما باید این محصول را از عمده فروشان قابل اعتماد و معتبر مشهد تهیه کنید.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبر فروش عمده زرشک و زعفران به صورت حضوری و اینترنتی در شهر مشهد است. شما می توانید از هر شهری که در آن زندگی می کنید، هر نوع از زرشک مورد نظر خود را به ما سفارش دهید و ما نیز در کمترین زمان با کیفیت ترین زرشک را با قیمت مناسب برای شما ارسال می نماییم.

بهترین نوع زرشک بیرجند

بهترین نوع زرشک، زرشک پفکی می باشد که فرآیند خشک کردن آن نزدیک به سه ماه زمان می برد این زرشک گوشتی و پفکی است و به دلیل اینکه به دوز از نور خورشید و در سایه خشک می شود رنگ آن قرمز خوشرنگ می باشد.

به دلیل خوش رویت بودن و همچنین کیفیت بالا همیشه بیشترین فروش متعلق به زرشک پفکی است البته زرشک پفکی رطوبت کمتری نسبت به زرشک دانه اناری و زیر تالاری دارد و به همین دلیل ماندگاری آن نیز بالاتر است.

بجز زرشک پفکی دو نوع دیگر زرشک نیز در بازار موجود می باشد که به زرشک دانه اناری و زرشک زیر تالاری معروف است زرشک دانه اناری نسبت به زرشک پفکی زودتر به بازار عرضه می شود و شما می توانید این زرشک را در ماه آبان تا آذر خریداری کنید.

زرشک دانه اناری پخش تر از زرشک پفکی است و خیلی گوشتی و درشت نیست، رنگ آن نیز تیره تر است و ترش تر از زرشک پفکی و زیر تالاری است به همین دلیل نیز قیمت پایین تری دارد.

زرشک زیر تالاری نیز تقریبا شبیه به زرشک پفکی است اما زرشک پفکی درشت تر و یک دست تر و با کیفیت تر از زرشک زیر تالاری است، البته در بعضی موارد زرشک زیر تالاری به قدری مرغوب است که آنرا به جای زرشک پفکی به فروش می رسانند یا با زرشک پفکی مخلوط می کنندو تحویل خریدار می دهند.

به طور کلی هر چقدر رنگ زرشک تیره تر باشد و پف کمتری داشته باشد و گوشتی نباشد، کیفیت آن هم پایین تر است البته اگر رنگ زرشک خیلی روشن باشد نشانه نرسیدن زرشک است و اگر رنگ آن زرد باشد زرشک پوچ است.

البته هر کدام از این زرشکها نیز به نسبت تمیز بودن و بدون پوچی و سنگ و گوشتی و پفکی بودن و رنگ آن و همچنین تازه بودن درجه بندی می شود و سپس قیمت آن مشخص می شود.

صادرات زرشک به کشورهای دیگر

امروزه زرشک به کشورهای زیادی صادر می شود و جهت خرید عمده زرشک صادراتی به دلیل اینکه محصولی خوراکی است باید قوانین سازمان بهداشت و غذا را رعایت کرده باشد البته در این مورد کشورهای اروپایی و آمریکایی سخت گیرتر از کشورهای عربی و آسیایی می باشند.

بسته بندی زرشک صادراتی نیز با زرشکی که در بازار وجود دارد فرق می کند و باید بسته بندی به نحوی باشد که زرشک به طور مستقیم با کارتن برخورد نداشته باشد و هوا از بسته رد و بدل شود که از تعریق زرشک جلو گیری شود.

همچنین زرشک صادراتی درشت و یک دست و بدون ضایعات و پوچی می باشد و کاملا سورت لیزری شده است.

جهت خرید عمده زرشک اناری و پفکی صادراتی با رعایت تمام اصول بهداشتی و بسته بندی مناسب با مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی زرشک قاینات

امروزه همانطور که انواع اجناس در فضای مجازی خرید و فروش می شود، خرید زرشک نیز به صورت جزئی و کلی طرفدار پیدا کرده و مراکز زیادی در اینترنت در حال فروش عمده زرشک می باشند.

اما زمانی که قصد خرید زرشک به صورت عمده را دارید حتما باید از یک مرکز معتبر و یک فروشنده قابل اعتماد محصولتان را تهیه کنید تا زرشکی تازه و مرغوب را به شما تحویل دهند.

مجموعه بهسانا یکی از مراکز معتبری است که در زمینه فروش عمده زرشک مشغول فعالیت می باشد و شما می توانید قبل از خرید نمونه ای را از ما تهیه کنید تا خرید خود را در حجم بالا با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید.

برای خرید عمده زرشک دانه اناری و زیر تالاری و زرشک پفکی درجه یک و دو با بهترین قیمت و کیفیت با مجموعه ما تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. خرید زرشک بدون واسطه باعث میشه قیمت مناسب تری خرید کنی ممنون از مجموعه بهسانا که قیمت های مناسبی رو ارایه میده.

  2. سلام مجموعه بهسانا قیمت های مناسبی دارد و البته کیفیت مناسبی هم داره ونیز مدیریت فروش مجموعه به سرعت پاسخگو هستند که بنظرم یکی از مهترین موضوعاتی بود که نظذمن را جلب کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات